Kamis, 10 Maret 2011

the end all :-(

11.03.2011 jumat

hai hai hai . morning  alll :))
gw tetepp pengen berbagi keceriann sma loe2 semuaa . walauu hati gw sekarng anncuurr !!1 gw lagi lemah . ! gw lagi sedihh . :-(

semlam hari terburugg yg pernah gw temuiin . gw putuss ssama aguss . dan ahkirrrnya AKU PUTUSS SAAMA AGUSS !!! HAHHAHAHAH .  aruss gmna ? seedih ? ngiss ? ketawa ? bhgia ? 
sedihh krna tkud keilngan dia ? pa bahgia krna udah mndukung ke inginann dia buat gk sma2 aku lgi :( .
tapi . ni keputusan dia . dia mw lebihh baikk ajja lgi tpi . gk sbagaii cow gw . ! This has become her decision. and I could not refuse. I can not force my will on him. to stay with me here..
 to!  . .kag . aku yg slah . aku yg udah teledoorr . dan mngkinnn aku ptutt begini . ! hmm .
u r the best .
u r my inspiration ! hmm .
 untung semlam ada kag ial . yg sllu siap dgerin crta2 aku . stalh aku keilngan temen2 aku :( . ulva .. echie . ika .. opi . dian .
n tyhen kag aguusss . :( . oh my god . !!




okehh . tetpp beginii . :) aku tetpp jadi aku .
ngiss udah ? semalammann . uuupppsss . kiki emng cengengggg . so .jgan heran klo aku nangiiisss :-( hiks.hiks. aku syg kag agus .
tpi aku bodohh . aku terlalu mksa'aiinn kehendak aku kedia . ampeg aku gk sdar . klo slama ni dia gk pernah aggap aku sngaii pacarrnya .
aku cuma dianggap sebgai adegnya ajja . dia syg  ama aku . tpi perhatian ke akuu . dia ngertiin aku . 
but . hnya sebagi adeknya ajja . :( aku terlalu boodooohhh . !! ya allh . ampunii kiki . ! gk ngrtii mau gimna sekrng .
cukup liad dia sng . kie jga sng .

 ia dah . cukupp ahk sedih2annya . 

hey hey hey . any bodyy one haer me ..... 
 hari nii adeg ajiss ultah gk terasa udah 3 tahunn umur dia . .;)) hppy brtdy drrlng . mga pnjg umurr iah . shat sellu . :) mmapin mbk kkiki ya ddeg . smlam mbk kiki mrahinn ji-jiss .  kran pala mbk kiki smlam pusng . jdi mlass dger ddegg ngiss . mappin ia ddeg ku  syg . :))

 hmm . :))  dibligg kesedihan pstii ada kebhgiaann . :)
ttpii ttep ajja . aku skrngg masssihh ssssssssssseeeeeeeeeeeeeeedddddddddddddddddddiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!! :-(

Tidak ada komentar:

Posting Komentar